VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen.

  1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje

  2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling

  3. Vervolgens ga je naar bestelling afronden

  4. Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres

  5. Wanneer al je gegevens kloppen, klik je op betalen

  6. Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

* Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

Hebben jullie de juiste maat nog op voorraad?

De voorraad die op onze website staat, is gekoppeld aan onze voorraad. Wanneer een artikel in een bepaalde maat online niet meer op voorraad is, betekent dit dat deze uitverkocht is.

Bestellen

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze bezorgd?

Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling of akkoord op je betaling hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt.

Als je de bestelling op een doordeweekse dag voor 15.00 uur online hebt besteld en betaald, wordt deze bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd. Orders die in het weekend worden besteld en betaald, vrijdag na 15.00 uur, zaterdag en zondag, worden op dinsdag bezorgd met DPD.

Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik deze komen ophalen op het hoofdkantoor?

Nee. Het is niet mogelijk om je bestelling op te komen halen op ons hoofdkantoor.

Ruilen en terugsturen van artikelen

Kan ik artikelen ruilen?

De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Artikelen kunnen retour gestuurd worden binnen 7 werkdagen.

  • De pakbon (of een kopie hiervan) ook terugsturen.

  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden, met aangehechte kaartjes in de orginele plastic zak.

  • Artikelen dienen:

    • Ongedragen en onbeschadigd te zijn.

    • Ongewassen te zijn.

    • Niet door u hersteld te zijn (of een poging daartoe).

    • De retourzending dient (voldoende gefrankeerd) te zijn.

Alleen als aan al deze voorwaarden is voldaan, wordt de zending als retour geaccepteerd.

Ik heb mijn bestelling ontvangen en nu heb ik een klacht over een artikel, wat nu?

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk oplossen; dit gebeurt uiteraard in overleg met u. De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht zijn in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen teruggestort worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

De kleding dient te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien u kiest of hebt gekozen voor een afwijkende was methode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.

Kan ik mijn bestelling ruilen of terug brengen naar het hoofdkantoor of een van de andere verkooppunten?

Nee, het is niet mogelijk om uw bestelling te ruilen of terug te brengen naar ons hoofdkantoor of een van onze andere verkooppunten.

Never miss out!

Subscribe!